söndag 3 juli 2016

Idioter.... finns det tydligen gott om :(

Såg fram emot att vara ledig ett par dagar men nu känns det bara som man vill tillbaka och jobba igen :/

Rök ihop med den största av idioter igår. Som har mage att efter knappt haft någon kontakt med sin dotter sedan december kalla MIG en dålig förälder, att jag bara tänker på mig själv och skiter i min dotter!!!!

Tydligen så VET han att jag aldrig hittar på saker med henne, bara sitter uppe hos pojkvännen hela tiden och så fort jag är hemma städar jag och skriker på Tindra.... Att jag ska sluta lova tindra saker JAG aldrig kan hålla... det enda löftet jag har brutit är att jag inte kunnat sluta röka... Sen är tindra BARA 10 år gammal och ska inte kunna ta eget ansvar och klara sig ensam på vissa grejor som T.ex på mornarna när jag jobbar kliver hon upp själv och fixar sig i ordning för skolan helt på egen hand det gjorde jag när jag gick i 1:an men nej hon är bara ett barn enligt honom i mina ögon är hon en jävligt mogen 10åring som är väldigt duktig.

Tindra brister dock i den personliga hygienen och ljuger om när hon duschar.. 5 dagar utan att duscha är liksom inte ok för mig. Men i hans värld så hjälper det inte att gnälla om det

VAFAN....
Tindra skötte stort sett själv sin lillasyster när hon var hos sin pappa varannan vecka innan men det är helt ok för henne att sköta en 2åring.
HAN ställde sig och skällde på tindra inför hela hennes klass på lucia uppträdandet så flera klasskamrater, föräldrar och lärare hörde..
HAN lovade tindra att de skulle åka utomlands men det slutade med att han åkte på en suparresa själv.
JAG sålde en resväska till HONOM som han ALDRIG betalade...
HAN lovade tindra en iphone... Tog 1 ÅR för honom att ge den till henne...
HAN har lovat Lisseberg och sen ändrar det hela tiden
HAN har lovat att hon ska få börja vara hos honom mer!! WOW hon var där en natt sen ringde han kl 8 på morgonen och hörde när han kunde lämna henne....

Jag kan säkert räkna upp 100 saker till...

Och på allt detta kommer det att han förstår Tindra så mycket bättre för dem har samma diagnos adhd och jag har aldrig velat inse eller godkänna att hon har det. Det är BRA att han har läst utredningen eller kom på fler än ETT möte på bup!!! han VET allt... 

Och sen kommer det oxå fram att det är fel på alla oss och han aldrig gör några fel.... Ännu ett tecken för mig att där finns mer än en diagnos på den mannen...

Till råga på allt så självklart exploderar en jävla biljävel utanför mitt hus kl 4 inatt.. en redig jävla smäll dessutom ligger bildelar och glassplitter i en 20 meter omkrets runt bilen.. Fy fan vad jag verkligen vill flytta från denna jävla skithålan....


Nä nu ska JAG som den VÄRDELÖSA MAMMA jag är lägga mig i soffan och vila min mätta mage....

Det är en JÄVLA tur jag är härdad huvudsaken av detta är att JAG vet vad som stämmer och att jag håller mig till fakta inte ANTAR en massa av andra.. men men Det är ALDRIG dig det är fel på.... HA HA HA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar