onsdag 16 december 2015

Vad hände nu då? :O

Har velat fram å tillbaka i månader nu med å sluta röka, dum som man var började man igen, ingen aning egentligen hur det gick till men men nu är jag inne på 3:e dagen och denna gången går det hur bra som helst =) Jag är nog i en väldigt bra period i livet just nu de 2 senaste dagarna har här hunnits med massor =) haft några dagar ledigt från jobb så nu har jag legat i =) jisses vad man har mycke tid när man inte springer ut å röker stup i kvarten :P

Granfanskapet kom upp idag. I natt kommer domen om den får stanna uppe eller inte!! :O

Igår fick jag iväg lite paket å gjorde en massa nya örhängen =) älskar min nya leverantör som jag hittat de har dock inte allt så vissa saker får jag fortfarande leta på tradera :/ men men de nya pärlorna är så coola =)


Idag har här städats å fixats å jag har sprungit som ett mongo fram å tillbaka :P här börjar se ut som ett hem igen =)

Tindra vaknade dock verkligen på fel sida jorden i morse :( jag längtar INTE tills det är dax för henne å ha pms :O eller blir fjortis... ska göra som syrran å hota å frysa in henne ett år under fjortisperioden :P väntar på att hon ska ta och lägga sig för kvällen så jag kan sätta mig och fortsätta med mina örhängen. Suttit å drömt mig bort på IKEA den senaste timmen dock :( ska försöka klämma in ett besök på söndag så vi kan fylla magarna med julbord iallafall =)

I morgon ska jag ta tag i fortsättningen av att rensa i min garderob =) Fick en hel del kläder som ska rymmas av "chefen" :P å där är ett flertal plagg som jag inte använder som bara tar plats :)

Nä nu blir det en kopp te å några par örhängen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar