lördag 2 januari 2016

Nytt år =) nya äventyr =)

Ja då var 2016 här =)

2015 var et minst sagt händelserikt år!
Hela året har varit som en känslomässig berg och dalbana. så därför ska jag bara ta upp de positiva sakerna under årets lopp de negativa kan stanna där jag begravt dem =)

Bäst of 2015 =)
  • Klart bästa upplevelsen var våra nästan 2 veckor i Norrland i september =) Se min syster gifta sig med sin gubbe, Visa min gubbe Norrland och träffa familjen och delar av släkten igen =)
  • Johan Min underbara står fortfarande vid min sida =) Stackaren vad han har fått stå ut med mig detta året :P men å andra sidan han står fortfarande kvar och det hoppas jag han gör resten av livet =)
  • Jag avslutade min anställning på Parken (Tacka fan för de)
  • Fick ett nytt jobb som jag trivs helt underbart bra med =) har nog aldrig haft en bättre arbetsplats i mitt liv =) man längtar tills nästa arbetspass =) Busfrö delux =)
  • Min dotter bor numera total heltid hos mig så man slipper gruva sig varannan vecka =)
  • Jag har börjat tjäna lite småslantar på min hobby och funderar starkt på att dra det ett steg uppåt =)
  • Alla nedgångar har gjort mig starkare än någonsin inget kan bräcka mig nu =)

Det har hänt mer roliga saker under 2015 men senil som man är kommer man inte ihåg allt om det inte är nedklottrat på papper :P

Inför detta nya året har jag många förhoppningar och förväntningar =) Och jag känner lite som så nu kan det bara bli bättre <3

Självklart har jag många nyårslöften som alltid så det är nått av dem jag håller iallafall =) he he 
  • Sluta röka =)
  • Ta tag i träningen ordentligt. Gymmet här kommer jag (på måndag) :P som mål detta året har jag -20 kg så per kvartal ska jag ha förlorat -5 kg och för mig är det ett väldigt uppnåerligt mål =) och detta året känns som mitt år jag går in i ett nytt år totalt positiv =)
  • Göra saker jag mår bra av och trivs med =)
  • Sätta upp delmål för de saker jag vill uppnå så det blir lättare att ta sig till slutmålet =)
  • Helga vilodagen =) Söndagar ska vara en dag i veckan utan några måsten då man bara kan vara (om jag inte jobbar förstås).
  • Hålla godis, läsk och andra sötsaker till EN dag i veckan (lördag) 
  • Börja laga mer mat med Tindra så hon lär sig =) 
  • Sen den viktigaste av alla!! Vara mig själv!! Jag är den jag är och det är bara att acceptera =)
 Livet känns jävligt bra just nu och jag hoppas jag får behålla denna känslan ett bra tag till =)
Detta året kommer erbjuda fantastiska saker känner jag på mig.


2 kommentarer:

  1. Hej! Jag hoppas oxå att det blir ett bra år. Har slutat med nyårslöften och tycker att det är skönt �� Jag hoppas att vi kommer att träffas under detta året oxå på något vis. Kram kram till dig lillasyster och din fina familj, där din gubbe med sina barn ingår för mig och min familj. Jag hoppas oxå på att han står ut med dig resten av livet ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det hoppas jag oxå att vi kommer att göra =)<3<3

      Radera