tisdag 19 januari 2016

Nya änglar

Idag har jag varit ledig från jobb och ska vara i 3 dagar till så nu blir det städning å bygga örhängen i dagarna 3. idag blev det ett par nya modeller av de pärlorna jag fick hem sist. Jag är helnöjd har snart 30 olika modeller. har dock rensat i pysselhörnan och lagt ut de jag inte använder på tradera.

Ikväll blir det att slappa till en film med älsklingen och mysa <3 har jobbat ca 45 timmar på 4 dagar så man är lite halvmör i hjärnan :O så idag har jag bara suttit och sorterat lite och försökt märka upp så man har lite koll på hur många man har av var modell och vilka som jag måste bygga nya =)

Lägger ut en länk till mina auktioner på Tradera så ni kan kika på vad jag har. Har lite begagnade kläder ute efter garderobsrensningar.

http://www.tradera.com/profile/items/578022/littlesammy

Är supernöjd med nya pysselhörnan har lite mer koll på var jag har sakerna nu =) hade dock velat ha någon bättre förvaring till alla pärlor så man har dem på samma plats =)


Nya Murano Lampwork örhängena jag gjorde är jag supernöjd över =)





Filmtajm =) Hejsvejs =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar