måndag 11 januari 2016

Oväntat besök :O Skulle ha satt på en kanna gevalia kaffe :P

Ja då var det skolstart idag för Tindra inte för att vara sådan men fy fan va skönt =) Min dotter har de senaste dagarna varit inne i en 100 frågor i minuten period. Både jag och Tindra är rutin krävande och mår bäst när allt är som det ska :P Inga problem att få upp henne ur sängen även då hon kom isäng sent pga ett väldigt oväntat besök på kvällskvisten av POLISEN :O

Nej jag har inte hittat på några satyg :P Stod i vardagsrummet å det lät som det knackade på köksrutan men det knackades på tv:n oxå så jag trodde jag hört fel men efter en stund kom det igen och jag gick å kolla å utanför fönstret står 2 unga uniformerade poliser :O jag gick ut och öppnade porten och den ena frågade om de fick låna nycklar för att komma ner i källaren och ja sa ja såklart helt ställd men men.. Hämtade nycklar å gick in till mig igen å Tindra flyger ur sängen med sina 1000 frågor om allt å står i hallen en kvart senare å säger högt - Men mamma tänk om det var falska poliser som bara ville ha dina nycklar å jag direkt får små panik. Ja shit tänk om jag precis gav bort hela min nyckel knippa med ALLA nycklar till en falsk polis!!! Å Tindra bara fortsätter om sina tanke när det knackar på dörren å jag öppnar där står polisen igen med världens flin å nycklarna i handen.. Fan vad jag ville sjunka genom jorden just då :) ha ha ha :) Frågade dem om det hänt något man skulle vara orolig över å han bara skrattade nej då vi bara kontrollerar fastigheterna då och då =) *Phew*

Har varit livligt på koppargården de senaste dagarna i lördags var här bråk och skottlossning igen :( precis utanför.. Jag var på jobb och Tindra hos Johan och här var avspärrat överallt så de hade fått smyga in källarvägen för att komma in i min lägenhet. Tindra tyckte det var spännande :O Jag vill mer och mer bara flytta från detta råttfästet koppargården!!

Plockat bort julen nu i veckan så nu har jag fått tillbaka mitt mörka mysiga kök igen <3




Nu ska jag dock ta en taktikvila =) å samla lite energi för att ta tag i dagens göromål =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar